Skip links

Meest gestelde vragen

Hoe kan ik mij aanmelden bij EnergieVerzekerd.nl?

Aanmelden voor energie van EnergieVerzekerd kan eenvoudig via onze website. In een paar eenvoudige stappen geef je je gegevens door en kies je het gewenste product. De aanmelding neemt slechts enkele minuten in beslag.

Wat te doen bij een verhuizing?

Wanneer je verhuist, moet je rekening houden met het meeverhuizen van je energie. Je kunt bij je huidige energieleverancier blijven, maar wanneer er geen lopend contract is, kun je ook overstappen.

Wat gebeurt er als mijn jaarcontract afloopt?

Als uw contract afloopt en u heeft niet gekozen voor een aansluitende nieuw vasteprijs contract, dan wordt uw aflopende contract automatisch omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd met een variabele prijs.

Dit betekent voor u dat na het aflopen van uw vasteprijs contract uw levering in stand blijft en u op elk gewenst moment kunt opzeggen. Wel blijft de opzegtermijn van 30 dagen gehandhaafd.

Hoe bepaalt EnergieVerzekerd mijn termijnbedrag?

Het termijnbedrag is het bedrag dat u voorafgaand aan de maand van levering betaalt aan White Label. Uw termijnbedrag wordt berekend op basis van uw energieverbruik, de leveringskosten, de netwerkkosten en belastingen.

Waarom moet ik meterstanden doorgeven?

Uw meterstanden vormen de basis voor uw energierekening. Daarom werd voor uw contract inging ook gevraagd om de standen. Na de eerste keer ontvangt u jaarlijks een verzoek voor het opstellen van de jaarafrekening. Ook vragen we om uw meterstanden bij een verhuizing en voor de eindafrekening.

Hulp nodig?

Voor vragen over facturen, uw aanstelling, lopende contracten kunt u contact opnemen met:

   088-5454277
   info@energieverzekerd.nl